Garantie & defecten

OnlinePakhuis staat voor deugdelijke producten. U mag verwachten dat een door ons geleverd product naar redelijke verwachtingen functioneert. Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, dan verzoeken wij u zo snel mogelijk contact op te nemen via klantenservice@onlinepakhuis.nl of via +31(0)6 45 85 22 89. Indien het om een defect product blijkt te gaan dan zullen wij in overleg, u een passende oplossing bieden.

Eenvoudig en snel een defect product retour sturen doet u als volgt:

Stuur een e-mail aan klantenservice@onlinepakhuis.nl met vermelding van uw naam, rekeningnummer, factuurnummer en het artikel dat defect is en u retour wilt sturen. Het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan OnlinePakhuis heeft gedaan. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek. U ontvangt daarnaast een e-mail met instructies voor de verzending van het artikel. Na onderzoek van de klacht zal OnlinePakhuis het artikel omruilen (indien op voorraad) of storten wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen op uw rekening, afhankelijk van uw wens. 

Let op:

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. OnlinePakhuis houdt zich niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoek raken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom altijd om een Track & Trace code wanneer u artikelen retour stuurt.