Bestelinformatie

Bij OnlinePakhuis kunt u uw bestelling 24 uur per dag, 7 dagen per week simpel en snel plaatsen. Het bestelproces bestaat uit een aantal duidelijke stappen welke hieronder worden uitgelegd. Uw bestelling is pas geplaatst na uw betaling. Daarvoor kunt u alles nog naar uw wensen aanpassen. 

Eenvoudig en gemakkelijk bestellen in maar 4 stappen doet u als volgt:

Stap 1: Hoe plaatst u een artikel in uw winkelwagen?

Ga naar het artikel van uw keuze, voer het gewenste aantal in en klik op de knop ‘In winkelwagen’. Het product is nu toegevoegd aan de winkelwagen. In de rechterbovenhoek vindt u de roze knop met uw winkelmandje. Wanneer u op deze knop drukt gaat u automatisch naar de ‘Winkelwagen’. Op deze pagina kunt u desgewenst nog het aantal artikelen wijzigen of eventueel artikelen verwijderen. Tenslotte kunt u kiezen of u uw bestelling bezorgd wilt hebben of dat u deze bij de desbetreffende winkelier(s) afhaalt. Is uw bestelling compleet? Klik dan op de knop ‘Verder’.

Stap 2: Uw gegevens

U bevindt zich nu in het scherm ‘Uw gegevens’. Hier wordt u gevraagd uw adresgegevens, afleveradres in te vullen. De velden gemarkeerd met een sterretje zijn verplicht. Als u een account heeft kunt u hier inloggen. Heeft u nog geen account dan kunt u deze aanmaken. Een account is echter niet verplicht om te bestellen op OnlinePakhuis. Bij ‘Ander Afleveradres’ kunt u ervoor kiezen uw bestelling af te laten leveren op een alternatief adres. Indien u voor deze optie kiest, zal u gevraagd worden om de betreffende adres gegevens in te vullen. Wanneer alle gevraagde gegevens zijn ingevoerd klikt u op de knop ‘Verder’.

Stap 3: Controleren

Hier ziet u een overzicht van de door u ingevulde gegevens en de producten die u heeft besteld. Controleer alles goed. Ziet u een fout? Dan kunt u terug naar de stap uw gegevens of naar de winkelwagen om uw gegevens aan te passen.

Stap 4: Betalen

U staat nu op het punt uw bestelling af te rekenen. U kunt zelf kiezen welke betaalmethode u gebruikt. Nadat u een betaalmethode heeft gekozen wordt u doorverwezen naar de gekozen betaalomgeving. Als de betaling is gelukt wordt u weer terug verwezen naar de webwinkel van OnlinePakhuis. Meer informatie over de betaalmethoden vindt u hier.

U ontvangt tevens per e-mail uw bestelling. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de e-mail bevestiging niet in de map ‘Ongewenst’ of ‘Spam’ terecht is gekomen. Is dat niet het geval of heeft u problemen met bestellen of betalen neem dan contact met ons op via 085 250 0577 of klantenservice@onlinepakhuis.nl