Bestelinformatie

Bij OnlinePakhuis kunt u uw bestelling 24 uur per dag, 7 dagen per week simpel en snel plaatsen. Het bestelproces bestaat uit een aantal duidelijke stappen welke hieronder worden uitgelegd. Uw bestelling is pas definitief na uw bevestiging. Daarvoor kunt u alles nog naar uw wensen aanpassen. 

Eenvoudig en gemakkelijk bestellen in maar 4 stappen doet u als volgt:

Stap 1: Hoe plaatst u een artikel in uw winkelwagen?

Ga naar het artikel van uw keuze, voer het gewenste aantal in en klik op de knop ‘In winkelwagen’. Het product is nu toegevoegd aan de winkelwagen. In de rechterbovenhoek vindt u de groene knop ‘Product(en)’. Wanneer u op deze knop drukt gaat u automatisch naar de ‘Winkelwagen’. Op deze pagina kunt u desgewenst nog het aantal artikelen wijzigen of eventueel artikelen verwijderen. Wanneer u beschikt over een kortingscode kunt u deze invoeren in het veld ‘Kortingscode’. Tenslotte kunt u kiezen of u uw bestelling bezorgd wilt hebben of dat u deze bij de desbetreffende winkelier(s) afhaalt. Is uw bestelling compleet? Klik dan op de knop ‘Bestelling plaatsen’.

Stap 2: Uw gegevens

U bevindt zich nu in het scherm ‘Uw gegevens’. Hier wordt u gevraagd uw adresgegevens, afleveradres en betaalwijze in te vullen. De velden gemarkeerd met een sterretje zijn verplicht. Als u een account heeft kunt u hier inloggen. Heeft u nog geen account dan kunt u deze aanmaken. Een account is echter niet verplicht om te bestellen op OnlinePakhuis. Bij ‘Ander Afleveradres’ kunt u ervoor kiezen uw bestelling af te laten leveren op een alternatief adres. Indien u voor deze optie kiest, zal u gevraagd worden om de betreffende adres gegevens in te vullen. Wanneer alle gevraagde gegevens zijn ingevoerd en u akkoord bent met de voorwaarden dan klikt u op de knop ‘Verder met bestellen’.

Stap 3: Bevestigen

Hier kunt u uw bestelling en gegevens nog een keer bekijken en eventueel wijzigen voordat u de definitieve bestelling plaatst. Heeft u gekozen voor betalen middels iDeal? Selecteer dan uw bank bij betaalwijze. Door op de knop ‘Bevestigen (en betalen)’ te drukken bevestigt u de bestelling.

Stap 4: Betalen

Als u heeft gekozen voor iDeal dan wordt u automatisch doorgestuurd naar de website van uw bank om de betaling uit te voeren. U ontvangt vervolgens een bevestiging van uw bestelling via e-mail. Bewaar deze e-mail bevestiging zorgvuldig.

Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de e-mail bevestiging niet in de map ‘Ongewenst’ of ‘Spam’ terecht is gekomen. Is dat niet het geval of heeft u problemen met bestellen of betalen neem dan contact met ons op via 085 250 0577 of klantenservice@onlinepakhuis.nl